t-screenの日記

こんにちは!気ままなブロガーt-screenです!恋人に向けた詩や自身の頭の中で考えた物語などを発信しています!少しでも目に留まった方、空想の世界へ一緒に歩いてみませんか?

mirror mirror 1

朝の光が差し込む

時計の針が6を指すまで

全ては君の時間なんだ

太陽みたいに輝いてる笑顔を

見惚れながらこう思うんだ

全ては君の笑顔の為なんだ

時計の針が6を過ぎると

僕の時間と入れ替わる

輝き満ちた空が

ブラックホールを纏ったような

漆黒に澄んだ空へと変化する

見えない道を僕が照らすよ

スポットライトを浴びたダンサーみたいに

輝き続けてほしいから

君の側を離れないよ

全ては君の笑顔の為なんだ

朝の光が差し込むまで

僕が君の笑顔を守りたいんだ

全ては君の時間なんだ

 

 

 

 

 

Morning light shines in Until the hands of the clock point to 6 It's all your time A smile shining like the sun I'm fascinated and think like this It ’s all for your smile When the hands of the clock pass 6 Replace with my time The bright sky Like wearing a black hole It changes into a jet-black clear sky I will illuminate the invisible road Like a dancer in the spotlight I want you to keep shining I won't leave your side It ’s all for your smile Until the morning light shines in I want to protect your smile It's all your times                        T”